В Тернопільській області продовжено реалізацію реформ щодо децентралізації


Опубліковано: 12.02.2016 в 14:18

seminar

В Тернопільській області продовжено реалізацію реформ щодо децентралізації та демонополізації послуг із реєстрації нерухомого майна та бізнесу.

Здійснюється комплекс організаційних заходів, необхідних для реалізації суб’єктами державної реєстрації зазначених повноважень: протягом 03 – 11 лютого 2016 року проведено 81 захід керівництва органів юстиції області (начальника Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області Кольцова Е.С., першого заступника начальника Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області Вовк Т.В., заступника начальника Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області з питань державної реєстрації – начальника Управління державної реєстрації Чепурної О.В., начальника відділу з питань нотаріату Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області Марщівської Н.М., начальника відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області Франкова В.П., начальника відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, друкованих засобів масової інформації та легалізації громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області Ліщини Т.П.) із керівниками районних рад, міськими головами міст обласного значення, сільськими, селищними, міськими головами та представниками об‘єднаних територіальних громад  Тернопільської області.

Зокрема: 17 робочих зустрічей, 34 наради, 30 «круглих столів».

 

В ході проведених заходів обговорювалися питання децентралізації повноважень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, бізнесу, нотаріату та реформування територіальних органів Міністерства юстиції України та розвитку системи надання безоплатної правової допомоги.

 

Звертається увага на те, що з метою децентралізації та демонополізації адміністративних сервісів у сферах державної реєстрації бізнесу та речових прав на нерухоме майно суб’єктами державної реєстрації (окрім політичних партій та інших громадських формувань) відповідно до вимог законодавства визначено, зокрема, виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, та районні державні адміністрації.

Проте, припинення надання територіальними органами Міністерства юстиції України послуг у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць у зв’язку з передачею цих повноважень місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування, можливо лише за рішенням Кабінету Міністрів України, прийнятим у разі забезпечення виконавчими органами рад та районними державними адміністраціями повноважень у сфері державної реєстрації.

 

Зазначається, що створення виконавчими органами міських рад міст обласного значення, районними державними адміністраціями умов, необхідних для реалізації повноважень у сферах державної майна та бізнесу, передбачає створення відповідних структурних підрозділів, підключення державних реєстраторів до Реєстрів, підготовку та обладнання приміщень, в яких буде здійснюватись прийом державними реєстраторами громадян та юридичних осіб, будуть зберігатися реєстраційні справи, а також облаштування належним чином робочого місця державного реєстратора, а саме: комп’ютерною технікою, яка була б в змозі підтримувати програмне забезпечення Реєстрів, обов’язково сканером та ксероксом.

 

В ході зустрічей наголошується, що відповідно до вимог Розпорядження Кабінету Міністрів юстиції України від 25 грудня 2015 року № 1395-р «Деякі питання надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» виконавчі органи міських рад міст обласного значення та районні державні адміністрації повинні невідкладно інформувати Міністерство юстиції України про забезпечення ними умов, необхідних для реалізації повноважень у сферах державної реєстрації.

 

Також, звертається увага на те, що 01 січня 2016 року набрав чинності Закон України від 20.10.2014 № 1709-VІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо деяких питань спадкування», відповідно до положень якого органи місцевого самоврядування наділяються повноваженнями щодо оформлення спадкових прав: уповноважені посадові особи органів місцевого самоврядування вправі вчиняти такі нотаріальні дії, як видача свідоцтва про прав на спадщину та/або свідоцтва про право власності на частку в спільному майні подружжя в разі смерті одного з подружжя, за певних умов.

Проінформовано, що головне територіальне управління юстиції, відповідно до Положення про Головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, організовує стажування уповноважених осіб, які мають намір займатися нотаріальною діяльністю з питань оформлення спадкових прав, при цьому доводиться до відома присутніх перелік нормативно-правових актів з даного питання.

 

Результатом проведеної масштабної роботи щодо передачі функцій по реєстрації нерухомості та бізнесу органам місцевого самоврядування є те, що на сьогоднішній день у міських радах міст обласного значення Тернопільської області створено виконавчі органи, котрі будуть виконувати повноваження у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу.

Наразі здійснюється кадрове укомплектування новоутворених підрозділів, здебільшого шляхом збереження кадрового потенціалу фахівців у сфері державної реєстрації органів юстиції та шляхом оголошення конкурсів.

 

Погода, Новости, загрузка...

Прокоментуй!

Додати коментар

Ім´я:
E-mail:
Website:
Коментар:

Схожі публікаціїповернутися на головну

«Бонус Плюс» від ПриватБанку надає можливість кожному тернополянину отримати значну знижку при розрахунку карткою

«Бонус Плюс» від ПриватБанку надає можливість кожному тернополянину отримати значну знижку при розрахунку карткоюПрокоментуй!

На Тернопільщині продовжує активно збільшуватися кількість партнерів – учасників програми «Бонус Плюс» від ПриватБанку, що надають індивідуальну знижку клієнтам в рамках акції “Більше бонусів”.  Відтепер мешканці та гості Тернопільщини можуть не тільки скуштувати смачну піцу, випити філіжанку кави у кав’ярні, придбати товари чи послугами, але й заощадити на цьому більше, ніж зазвичай.

Школярі Тернополя отримуватимуть щомісячні стипендії

Школярі Тернополя отримуватимуть щомісячні стипендіїПрокоментуй!

Спеціально створена конкурсна комісія визначатиме кращих учнів шкіл Тернополя, які будуть отримувати щомісячні іменні стипендії від Тернопільської міської ради.

Тернополяни, які мають пільги, субсидій не отримуватимуть

Тернополяни, які мають пільги, субсидій не отримуватимутьПрокоментуй!

Зобов’язання з відшкодування частини вартості спожитого газу бере на себе держава шляхом надавання споживачам субсидій та пільг. Однак споживачі мають пам’ятати: пільги не надаватимуться, якщо домогосподарство вже отримує субсидію.

У ПриватБанку Тернополя пройшов перший «літній» випускний юних банкірів

У ПриватБанку Тернополя пройшов перший «літній» випускний юних банкірівПрокоментуй!

Цього року ПриватБанк у Тернополі реалізував експеримент – заняття в БізнесШколі для дітей під час літніх канікул. Усі діти, власники Карт ЮНІОРА, що виявили бажання, протягом перших двох місяців літа плідно працювали, навчались фінансової

Тернополяни мають шанс зробити фотосесію у стилі VOGUE‬

Тернополяни мають шанс зробити фотосесію у стилі VOGUE‬Прокоментуй!

Для цього варто поспішити, нагадує натхненниця проекту у Тернополі Наталя Процик, адже фотосесія відбудеться вже незабаром – 26 липня. Відтак звязатися із координаторами проекту необхідно не пізніше п’ятниці, 22 липня. Як каже Наталя, станом на

читати далі
pbs
SH_RAMKA
Грудень 2016
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Сер    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
baner_ato

Контактна інформація

Соціальні мережі